Sayfalar

Bu Blogda Ara

22 Nisan 2010 Perşembe

Kör Baykuş - Sadık Hidayet

"Çalışacağım yazmaya,aklımda kalanları,olaylar zincirinden zihnimde
kalanları yazmaya.Belki genel bir sonuca varırım,hayır,fakat içim rahat
eder inanabilirim kendim.-Çünkü benim için önemi yok,inanmış inanmamış
başkaları.-Lakin tek korkum:Yarın ölebilirim kendimi kendimi
tanıyamadan.-Hayat tecrübelerimle şu yargıya vardım ki,başkalarıyla
benim aramda korkunç bir uçurum var;anladım elden geldiğince susmam
gerek,elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım.Ve şimdi
yazmaya karar verdiysem,bunun nedeni,kendimi dölgeme tanıtmak
isteğidir.Duvardan doğru eğilmiş,yazdıklarımı oburca yutmak,yok etmek
isteyen gölgeme.İşte onun için denemek istiyorum:Birbirimizi ola ki
daha iyi tanırız.Uzun zamandır başkalarıyla bütün bağlarımı
koparmışım,kendimi daha iyi tanımak istiyorum."


Kör Baykuş - Sadık Hidayet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder