Sayfalar

Bu Blogda Ara

23 Nisan 2010 Cuma

Kusma Kulubü - Mehmet Eroğlu

"neden ölmüyorum? neden şu:hayat dediğimiz ateşini yitirmiş magma,safra
gibi deliklerimden akıp gitmiyor. yakınmamalıyım çünkü cevabı
biliyorum; tanrının biçtiği küçük role razı oldum. her uzun yolculugun bir
anında inansakta inanmasakta,kulu olmasakta tanrıyla
karşılaşırmışız. ben karşılaşmadım belki bir hayat
edinemediğimden,belkide peşim sıra sürüklediğim şeyin tanrının ilgisini
çekecek kadar parıltılı olmamasından.. benimki şekilsiz,amaçsız ve yönsüz
hiçlik dolu bir safsata.bir neden daha ölmüyorum çünkü tembelim.. ölmek
bile çaba gerektirmezmi? belkide isteyip istemediğimi pek düşünmeden
yaşamak dediğimiz o anlamsız düşüşe alıştım ve edindiğim bu
alışkanlıktan vazgeçemiyorum . aslında konik! çabucak tiryakisi olduğumuz
sisyphos gibi itekaka bir tepeye çıkarmaya çalıştığımız hayat benim için
ardarda sıralanan rededilişlerden ibaret oysa.."


Kusma Kulubü - Mehmet Eroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder